Logo Yazılım perakende çözümlerini sektör liderleriyle paylaştı – TEKNOLOJİ
Logo Yazılım perakende çözümlerini sektör liderleriyle paylaştı Logo Yazılım, Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) iş birliğiyle düzenlediği toplantıda önde gelen perakende markalarının temsilcilerine Logo Diva PERAKENDE çözümlerini tanıttı. Türkiye’nin en büyük yerli işletme yazılım şirketi Logo Yazılım, teknolojik gelişmelerle birlikte perakende sektörünün ve müşterilerinin değişen beklentilerine yönelik çözümler sunuyor. Logo Yazılım, BMD işbirliğiyle düzenlenen toplantıda sektör temsilcileriyle bir araya geldi; Perakendedeki trendleri, değişen müşteri taleplerini ve bulut tabanlı Logo Diva PERAKENDE çözümünün sunduğu avantajları paylaştı. Toplantıya ev sahipliği yapan Logo Perakende Çözümleri Genel Müdürü Arslan Arslan, sektörün en önemli 3 trendini sıralayarak şunları söyledi: “Teknolojik gelişmeler her alanda olduğu gibi perakende sektöründe de müşteri taleplerinde, davranışlarında ve iş yapış şekillerinde değişikliklere yol açıyor. Bu dönemde odaklandığımız üç trend var: Müşteri deneyimini iyileştirmek, yeni iş modelleri geliştirerek gelir elde etmek ve çalışan deneyimini iyileştirmek. Bulut bilişim, mağazalarda müşterilerin ve çalışanların deneyimini en üst düzeye çıkaracak çözümlerin geliştirilmesine olanak sağlıyor. şirketlerin iş süreçlerini optimize ederek daha az kaynakla daha verimli çalışmasına da olanak tanıyor.” Bulut tabanlı Logo Diva PERAKENDE çözümümüzün Mobil Satış, Kampanya ve Otomatik Ödeme uygulamalarıyla perakende müşterilerimizin değişen ihtiyaçlara hızlı cevap verebilmesini sağlıyoruz. Birleşmiş Markalar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Sinan Öncel ise teknolojinin ve çevikliğin önemine değinerek şunları söyledi: “Yaşadığımız çağda karar vericiler için zaman çok önemli. Perakende işletme yöneticileri satışları, müşteri memnuniyetini, satın almayı vb. yönetir. Örneğin tüm sürücülerden her türlü anlamlı veriye mümkün olduğunca hızlı bir şekilde erişmek istiyor. Dolayısıyla amaç belirsizliği en aza indirmek, karar verme süreçlerini kısaltmak ve sonuçta doğru karar vererek elde edilen faydayı en üst düzeye çıkarmaktır. Bu süreçte teknolojiyle desteklenen, anlamlı, kullanımı kolay ve zamanında veri büyük önem taşıyor. Hedeflere ulaşmak için tüm sektörlerin teknolojik gelişmeleri yakından takip etmesinin çok önemli olduğunu düşünüyorum” dedi. Logo Yazılım, perakende sektöründe bulut tabanlı platform sunma avantajıyla sistemlerini müşteri deneyimini ön plana çıkaracak şekilde kurguluyor. Türkiye’de ilk ve devrim niteliğindeki Diva PERAKENDE Logo Cloud mobil satış uygulaması, nakit satış işlemlerini sabit kasalardan bağımsız hale getirerek sırasız alışveriş deneyimi sunuyor. Gelişmiş özellikleriyle ilk defa birçok farklı sürecin bulut üzerinde gerçek zamanlı yönetimini sağlayarak kullanıcılarına benzersiz bir müşteri deneyimi sunuyor. Self Checkout uygulamasıyla müşterilerin büyük süpermarketlerde yıllardır deneyimlediği otonom satın alma fırsatını perakende ticaretin yeni segmentlerine taşımayı hedefliyoruz. Bağımsız ve ölçeklenebilir bulut kampanya sistemi ile müşteriyi tüm kanallarda tanır, özel kampanya ve avantajları hesaplayarak bütünleşik bir deneyim sunar. Bu platform sayesinde firmalar diledikleri türde kampanya ve fiyat noktası oluşturabilir, kullanıma hazır senaryolarla kampanyaları kolaylıkla tanımlayabilirler.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–