QNB Sigorta, Tamamlayıcı Sağlık Sigortası Online Sağlık Hizmetlerine Yönelik Araştırmasını Yayınladı – SAĞLIK
Tamamlayıcı sağlık sigortası kapsamında sunulan ücretsiz online sağlık hizmetlerinde müşterilerin deneyimlerini ortaya koyan araştırmaya göre; Müşteriler en sınırsız çevrimiçi doktora 7/24 %35 oranla ulaşıyor; Bunların %25’i yılda 4 kez online diyetetik hizmetlerinden yararlanıyor. Katılımcıların %52'si hastanede beklemeyi veya randevu almayı tercih etmedikleri için istedikleri zaman, istedikleri yerde hızlı ve kolay ulaşabilecekleri online hizmetlere yöneldiklerini söylüyor. Araştırma, tamamlayıcı sağlık politikasının yenilenmesi kararında çevrimiçi sağlık hizmetlerinin de önemli bir rol oynadığını gösteriyor. Online sağlık hizmetlerini kullanan 10 müşteriden 8'i bu hizmete sahip olmanın yenileme kararlarını olumlu etkilediğini söylüyor. Tamamlayıcı sağlık sigortası branşında “Bugünü, bugünü yaşa” mottosuyla müşterilerine ayrıcalıklı hizmetler sunmaya devam eden QNB Sigorta, ürün ve hizmetlerini müşterilerinin beklentilerine göre geliştirmeye odaklanıyor. Bu kapsamda şirket, müşterilerinin tamamlayıcı sağlık sigortası deneyimlerini konu alan ilk araştırma serisini yayınladı. QNB Sigorta da bu araştırma serisiyle sektöre ışık tutmayı hedefliyor. Tamamlayıcı Sağlık Sigortası poliçesi olan müşterilerle anket yapılarak gerçekleştirilen araştırmada, sigortalıların Tamamlayıcı Sağlık Sigortası kapsamında sunulan ücretsiz online sağlık hizmetlerine ilişkin farkındalıkları, yaklaşımları, alışkanlıkları ve beklentileri tespit ediliyor. Çevrimiçi doktorun favori hizmeti Araştırmaya göre; Müşterilerin %66’sı, tamamlayıcı sağlık sigortası kapsamında ücretsiz online sağlık hizmeti kapsamında yer alan online doktor, online psikolog, online pedagog ve online diyetisyen gibi hizmetlerden yararlanabileceklerini ve ihtiyaç duydukları anda kullanabileceklerini biliyor. Bu sayede kullanıcılar, işten izin almaya gerek kalmadan, sağlık durumları nedeniyle tatil, gezi gibi programları yeniden planlamaya gerek kalmadan, ihtiyaçları doğrultusunda doktorlarla çevrimiçi olarak görüşebilmektedir. Araştırma aynı zamanda müşterilerin çevrimiçi sağlık hizmetlerini kullanırken tercihlerini de ortaya koyuyor. 7/24 sınırsız online sağlık hizmeti %35 oranıyla en çok kullanılan hizmet olarak öne çıkıyor. Online diyetisyen hizmeti %25 ile en çok kullanılan ikinci hizmet olurken, online psikolog hizmeti %20 ile üçüncü sırada yer alıyor. Müşterilerin %90'ı çevrimiçi hizmetleri kullandıklarını söylüyor. Kesintisiz sağlık hizmeti almak online hizmetleri ön plana çıkarıyor Tamamlayıcı Sağlık Sigortası'na sahip sigortalıların hayatlarını kolaylaştırmak amacıyla sunulan online sağlık hizmetinin müşteriler tarafından neden tercih edildiğini ortaya koyan araştırmaya göre; Katılımcılar %60 oranında sağlık hizmetlerini 7/24 online olarak alabildiği için öncelikli olarak online hizmetlerden faydalandıklarını belirtiyor. Katılımcıların %52'si hastanede beklemeyi veya randevu almayı tercih etmedikleri için online hizmetleri kullandıklarını söylüyor. Müşterilerin %50'si doktora hızlı ve kolay erişim için, %46'sı ise mesai saatleri içinde izin almadan sağlık hizmetlerine ulaşmanın kolaylığı için online hizmetleri tercih ediyor. Tatilde veya yurt dışında sağlık hizmetlerine ulaşabilmek, 19.00-23.00 saatleri arasında uzman sağlık hizmeti alabilmek ve mesajlaşma fonksiyonu ile sağlık ihtiyaçlarınızı rahatlıkla karşılayabilmek, araştırma katılımcılarının hizmetleri online olarak tercih etme nedenleri arasında yer alıyor. Online sağlık hizmeti tamamlayıcı sağlık sigortasını yenileme kararını olumlu etkiliyorAraştırma, tamamlayıcı sağlık politikasının yenilenmesi kararında çevrimiçi sağlık hizmetlerinin de önemli bir rol oynadığını gösteriyor. Online sağlık hizmetlerini kullanan 10 müşteriden 8'i bu hizmete sahip olmanın yenileme kararlarını olumlu etkilediğini söylüyor. Müşterilerin %43'ü online sağlık hizmetinden yararlanmanın çok kolay olduğunu söylerken, bu hizmeti kullanan müşterilerin yarısı online sağlık hizmetini tavsiye ediyor. En sık tavsiye edilme sebepleri; Bunlar arasında hastanede beklemeye gerek kalmadan, randevu alarak diledikleri zaman online sağlık hizmeti alabilmeleri, doktora hızlı ve kolay ulaşabilmeleri, mesai saatleri içerisinde izin gerektirmeden sağlık hizmetlerine ulaşabilmeleri yer alıyor. “Tamamlayıcı Hayat Paketimiz ile müşterilerimize ayrıcalıklı hizmetler sunuyoruz”Sigorta sektöründe hızlanan dijitalleşme ve online hizmetlerin önümüzdeki dönemde de gelişmeye devam edeceğini vurgulayan QNB Sigorta Sağlıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Melda Şuayipoğlu, şunları söyledi: “Bireylerin ihtiyaçlarına paralel olarak hem satış hem de hizmet anlamında sektörde yeni uygulamalar hayata geçirilmeye devam edilecektir. Önümüzdeki dönemde de yeni müşteri ihtiyaçlarını görebilmek ve yönetebilmek önemini koruyacak. Bu nedenle QNB Sigorta olarak müşterilerimizin beklenti ve deneyimlerini daha iyi anlamamızı sağlayacak araştırma serimizle sektöre ışık tutmayı hedefliyoruz. Özellikle pandemiyle birlikte bireylerin sağlıkla ilgili beklentileri de derinden değişti. Bu bağlamda online sağlık hizmetleri her geçen gün daha fazla tanınmakta ve kullanılmaktadır. Yaptığımız bu araştırma da bu olumlu eğilimi ortaya koyuyor. Artık pek çok kişi sağlık profesyonelleriyle yüz yüze görüşmek yerine toplantılarını online yapmayı tercih ediyor. Bu noktada müşterilerimiz, QNB Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ile birlikte ücretsiz olarak sunduğumuz Tamamlayıcı Hayat Paketi kapsamında check-up paketi, online doktor, online psikolog, online pedagog, online pedagog gibi birçok sağlık hizmetinden hızlı bir şekilde yararlanabiliyor. Online Diyetisyen Paketi ile vakit kaybetmeden diş ve göz sağlığınıza kavuşun.“dedi. Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–